Известие

Collapse
No announcement yet.

Придърпване от 1 на 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Трябва да призная, че не бях разбрал, че е дизел колата.
    Това със сместа важи за бензиновите, за дизела не знам как е, но има вероятност и там да е същото...
    ако е филтъра би трябвало да гори и масълце...
    Това със съединитела не го разбирам обаче.
    AlfaRomeo 145 1.3
    Opel Astra 1.6 ecotec

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Crusader
      Не ми се вярва да е клъч
      Имам една откачена теория подкрепяща мнението на колегата по горе /теорията предполага запушен филтър, та значи на първа форсирате ДВГ-то и на него му трябва въздух и почва да смуче обаче на ДВГ не му стига и почва да глъхне, така и на втора, ми ще попитате а що не глъхне на по-висока предавка , ми щото там колата вече е ускорила и от движението и се създава налягане от вън на вътре /към филтъра/ и той почва да пропуска малко повече, което е достатъчно за работа на ДВГ.
      Това обаче е само теория и тя може да се провери ако се отвори кутията на филтъра и се види състоянието му.
      Колега а може да махнеш филтъра за малко и да покараш така да видиш ще го има ли пак глъхненето - не се шашкай звука ще е малко по различен от нормално
      Той е писал че е сменил всички филтри.

      Често се получава при моята това придърпване от 1 на 2 скорост-отпускам съединителя без газ колата за момент се"замисля" и ако не подам газ придъпва и тресе.След като подам газта се оправя.Сменени са всички филтри наскоро!Някаква идея?
      И до колкото разбрах колегата пише че му придърпва в режим на принудителен празен ход.
      Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

      Comment


      • #18
        Така е сменил съм филтрите, но проблема стои.Като ускоря просто това задъхване за въздух го няма , колата си е огън..Просто търся причината ,ако има такава????В спора се ражда истината е казал някой си/...

        И един въпрос към хората с кола като моята..например "trustworthy"-Представи си нанагорнище 40-45 градуса..тръгваш от място без да "цедиш" печицата..(нормално превключване на 2000-2500 оборота(доли и по малко)Растоянието е около 100-150 метра...на коя предавка требва да го изкачва без проблем колицата(моята на 3-та се мъчи...и почва да тресе)....
        Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от miromitev
          Представи си нанагорнище 40-45 градуса..тръгваш от място...

          Егати баира. Намали малко че той нама да може и да тръгне.

          Сега сериозно, тук можем само да гадаем върху проблема, ти видя че има различни предположения, ако наистина това придръпване те дразни много сигурен съм че колегите ще те насочат къде да отидеш за да се занимаят сериозно.
          Гадая - аз лично не бих заложил за съединителя, като главен виновник. Също така че не са намерили записана грешка не означава че всичко е ОК.
          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от JJJ

            Егати баира. Намали малко че той нама да може и да тръгне.
            То в нашия град има само един такъв всичко друго е равно :P :P
            Но и аз мисля ,че е рано съединител да сменям...искам да си изясня нещата за мен.Вярно е че малко дразни,но ще го приживея.Карал съм и други дизели ама това е 1-вия мой собствен.Всяка си има спецификата(вчера карах на колегата Mercedes 290 TD)-там е различно 1-ва без газ и тя си поема без придърпвания и сътресения, просто кеф
            Благодаря за мненията , няма излишни всички да полезни...поне ни карат да мислим!
            Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

            Comment


            • #21
              А ти ползвал ли си услугите на Примотех в Ст.Загора, интересува ме за диагностика? А ако при вас има някой друг сервиз, от който си доволен - кажи, защото май колата ми е за диагностика...
              Алфа 1.9 jtd

              Comment


              • #22
                Бе такова джасане на 1-ва и 2-ра от съединителя ще е съпроводено с подобаващи звуци от към скоростната кутия или съединителя, подобни сътресения или придърпвания или каквото е там въобще не са нормални при никаква кола, незавидимо дали е дизел или бензин.
                А така по нета си чисто хвърляне на боб Трябва ти добър сервиз колега, щото може да и ГНП, може и да дюзи, може и да е накой датчик по ДВГ-то, може и съединител....бе много неща...
                ...а бе я удари един "ресет" на компа - ей тъй за всеки случай
                Mitsubishi Outlander
                Mitsubishi Space Star
                Daihatsu Terios

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от miromitev
                  Така е сменил съм филтрите, но проблема стои...

                  ...хората с кола като моята..например "trustworthy"... нанагорнище 40-45 градуса..тръгваш от място без да "цедиш" печицата..(нормално превключване на 2000-2500 оборота(доли и по малко)Растоянието е около 100-150 метра.......
                  аз 45 градуси не изкачвам да се отърколя през "глава", ма с над втора си луд да го праиш .. сега след ремапа мойта сигур и на 4та ше го катери ако изобщо мое да дигне скорост за тая предавка ...
                  Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                  Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от miromitev
                    ...И един въпрос към хората с кола като моята..например "trustworthy"-Представи си нанагорнище 40-45 градуса..тръгваш от място без да "цедиш" печицата..(нормално превключване на 2000-2500 оборота(доли и по малко)Растоянието е около 100-150 метра...на коя предавка требва да го изкачва без проблем колицата(моята на 3-та се мъчи...и почва да тресе)....
                    Mи в моя град няма такива баири или поне аз не съм изкачвал, но се мъча да си го представя и определено аз не бих стигнал до 3-та на такъв баир за такава кратка дистанция. Освен това на такъв стръмен наклон не бих сменил на 2500, а на 3000 поне. Иначе се губи инерцията. Аз на равно превключвам на 2000-2200 поне. Всъщност сега се сещам, че до нас има точно един доста стръмен баир (този, тръгващ от сградата на Воден транспорт за тези, които познават Варна). Той е около 150 метра и там винаги си го изкачвам на 2-ра за да има повер. Ситуацията, която описваш е възможна, но така се товари много двигателя. Кавалс ъм големи наклони, но тресене не съм усещал. Мога да пробвам тея дни и да кажа резултата на това баирче до нас

                    Що се отнася до теорията на колегата CRusader, аз не мисля, че е от там. Според мен тук се касае по-скоро за съдинител, отколкото за недостиг на въздух и други подобни. Колата е с турбина и ако на ниски обороти не може да диша, то на високи ще клекне съвсем и ще пуши като за световното. наскоро имаше снимки във форума на един въздушен филтър на 1.9ТД, който се беше свил като сушена гъба в следствие на запушване и вакуума от турбината.
                    аз все пак не разбрах дали колата пуши докато придърпва Това е доста важно
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mitko_146
                      А ти ползвал ли си услугите на Примотех в Ст.Загора, интересува ме за диагностика? А ако при вас има някой друг сервиз, от който си доволен - кажи, защото май колата ми е за диагностика...
                      Ходих на Примотек,там има едно момче ,което разбира, но трябва предварително да се разберете с него.Също и в СБА точно като влезеш в дясно ..то си пише(Сашо се казва пича)
                      Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от trustworthy
                        Първоначално публикувано от miromitev
                        ...И един въпрос към хората с кола като моята..например "trustworthy"-Представи си нанагорнище 40-45 градуса..тръгваш от място без да "цедиш" печицата..(нормално превключване на 2000-2500 оборота(доли и по малко)Растоянието е около 100-150 метра...на коя предавка требва да го изкачва без проблем колицата(моята на 3-та се мъчи...и почва да тресе)....



                        аз все пак не разбрах дали колата пуши докато придърпва Това е доста важно
                        Мисля, че малко съм се притеснил излишно...Днес дадох на един приятел да я кара аз зад него с неговата..пуши само когато я "изрязва" или превключва от по-голяма на по-малка(мисля че е нормално).За 2 дни минах Шипка 2 пъти и установих, че може и да е индикация за "съединител".Правих си доста "експерименти" и придърпва само ако отпусна по рязко крака без газ..иначе колицата се движи много добре.
                        Относно баира на приятелчето е Вектра 2.0 DTI 105 к.с и неговата е на същия "хал"..даже и по зле-само дето по меко вози)))..Thank's за коментарите на всички!
                        Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от miromitev
                          ...пуши само когато я "изрязва" или превключва от по-голяма на по-малка(мисля че е нормално)...
                          Нормално е да изпушва леко само и то за кратко. Постоянните пушеци са показателни за 2 проблема:
                          1. Нещо с горивната смес не е съвсен наред
                          2.(ако въобще може да се нарече проблем ) Колата е чипосана
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            2.(ако въобще може да се нарече проблем ) Колата е чипосана
                            Де такъв късмет
                            Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от miromitev
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              2.(ако въобще може да се нарече проблем ) Колата е чипосана
                              Де такъв късмет
                              Вариантите са пак два. В първия ти трябват 800 лв, във втория - около 300
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                Абе пичове , понеже при мене се появи това тресене след като си удавих колата и си напълних гърнето с вода . Та мисълта ми е не може ли проблема да е при отделянето на газовете а не при смукане на въздух ... понеже и аз си смених филтрите понеже бяха се напоили обилно с вода , и ефекта е нулев , продължава да ми пърди гърнето и да тресе на ниски обороти
                                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                                Comment

                                Working...
                                X